torsdag 13 mars 2008

Puh!

Hej hopp!
Här har det varit lite dålig uppdatering, massor med inköpsmöten och en del sjukfrånvaro har kommit emellan.
Snart är det dags för flytt här på Kyss Johanna, den rätta lokalen söks med ljus och lykta!

Vi håller precis på att beställa nytt från Disney Couture så om det är något du vill ha som vi inte har på hemsidan idag är det bara att slänga iväg ett mail.

Har du något tips om vart man kan hitta en tjusig långklänning till ett bröllop får du gärna tipsa :)

Ha en bra dag allihopa!
kramar Carin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Disney Coutures smycken är underbara! Jag älskar mitt halsband med berlocken. :)

Anonym sa...

heej tjejer!

min pojkvän fyller snart år.. och jag vill ge honom (och mig) något personligt smycke. förslag? har ni något som skulle kunna passa? jag tänker mig ett armband med mitt namn på.. eller är det töntigt? vad tycker ni? Kram Karin

Anonym sa...

angelicas closet:Visst är dom? Vad roligt att höra!

karin: Vi har väldigt fina armband från Dillon Rogers med olika budskap för både tjej och kille, det kanske kunde vara något? Maila så får du veta vilka budskap vi har i lager. kram!

Glad Påsk!

Anonym sa...

Hej !

Jag undra bara om ni får in sånna där klockor under "fin klocka Artnr:8855421002 och när i så fall ? Riktigt söööta ! =)

Mvh : Dina

Anonym sa...

dina:Hej! Vi skulle fått in dom nu, vet inte varför det dröjer så, jag skall höra med leverantören. Du kan maila i slutet av veckan så skall jag ha besked.
Ha det bra!
/Carin