måndag 7 april 2008

Vacker måndag!

Då var man tillbaka efter helgens inköpsresa, mycket inspiration blev det.

Vi gick förbi en affär med "women only" inga män var välkomna med andra ord, vi hörde upprörda röster innifrån butiken varpå en naken man kastas ut på gatan, med kläderna flygandes efter, svensexa? Ett förlorat vad? Vad hände?

På lördag skall vi på bröllop och nu har jag äntligen hittat en klänning, tyvärr tyckte mitt resesällskap att jag sinkade dom med mina höga klackar och tvingade in mig i en affär med flats så nu har jag enorma skoskav och vet inte hur jag skall klara högklackat på lördag.

Syster Sara som är frisör skall fixa många hårsvall på lördag och hon hade tänkt marilyn lockar för egen del eftersom hon har kort blont hår men resultatet blev att hon såg ut som en tant. Hon har snart kunder som kommer och enligt uppgift försöker hon nu blåsa bort alla lockar innan någon ser henne.

Sitter just nu i en enorm telefonkö, bloggar och svarar på mail samtidigt.

Dessutom, i sommar öppnar Kyss Johanna ett showroom i Göteborg!

Ha en underbar måndag!
/Carin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag tänkte köpa ett halsband från Kyss johanna.. Och när jag klickar på "till kassan" då funkar det inte.
hjäälp! :)

/S

Anonym sa...

..och sen kanske det skulle vara bra att lämna mejl adress så att du kan kontakta mig, om det behövs..
Eller nja, så att du kan svara..

soficious@live.se
eller
hejsofiaa.blogg.se

/S

Anonym sa...

Sofia; jag mailar dig!

Anonym sa...

Hej, jag tänkte höra om/när "armbandet med budskap till mamma kommer tillbaka till lagret? :) Samma sak med ett halsband med en rosa jordgubbe.

Mvh Sandra

Anonym sa...

Sandra:Mamma armband kom in idag, finns på hemsidan nu.

Menar du den lilla rosa jordgubben?
Ha det bra!

Anonym sa...

Hej! Är rätt förvirrande i kategorin "nyinkommet". Känns som det som verkligen är nyinkommet kommer in huller och buller där och det gör att man ibland inte orkar kika efter eftersom man lätt missar sakerna omman inte har lust att kika igenom hela långa (härliga!) listan med smycken... Liten tanke bara. Annars är sidan lovely :)!

Anonym sa...

Sandra:Tack snälla för dina synpunkter, du har rätt i att nyheterna hamnar lite huller om buller :) Vi skall försöka åtgärda det så att det kommer i ordning framöver. Ha det bra!

Amanda Hakim sa...

Hej. Jag älskar wrap armbandet från Dillon Rogers, med texten "What Doesn´t Kill You Makes You Stronger". Men den finns inte i lager, kommer de att komma in snart?

Anonym sa...

amanda:Vi kommer snart beställa från Dillon Rogers, då kan jag beställa armbandet till dig.

Ha det bra!

Anonym sa...

hej det skulle vara super snällt. Så sjukt snyggt!!!