torsdag 15 maj 2008

Favoriter



Hej!
Då var det snart fredag igen, hade varit underbart om det inte vore för en viss bokföring som skall lämnas in. Det blir jag, 1000 papper & thaimaten som har date imorgon.
Något som är mer roligt är att vi imorgon får in klockor och armband som många har frågat efter, vi brukar inte beställa smycken som utgått ur sortimentet eftersom det blir roligare med mindre upplagor men ni är så många som frågat så vi har gjort ett undantag och tagit hem fler grodprinsar och kristallklockor.
Finns på hemsidan imorgon.

kram på er!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Får ni inte påfyllning av dogeared snart? Vill sååå gärna utöka min dogeared-samling med dream-armbandet.. Eller andra i deras serie med budskap.. *hoppas*

Kyssjohanna sa...

hanna: Det kommer snart mera :) Vi ha gjort en ny beställning, håll utkik!

Anonym sa...

hej! kommer det mer från disney couture till sidan inom den närmaste tiden? när?

Anonym sa...

hej! har precis beställt 3 armband, vill bara säga att jag ÄLSKAR armbanden ni säljer! (nästan alla) ;) Underbart med en sida som säljer MASSA fina armband! keep up the good work!

Anonym sa...

jag hoppas grodberlocken är ett utav förökningarna! :)

Anonym sa...

den var sjukt sjukt snygg!! inte så dyr heller.. ska nog slå till tror jag:)

Kyssjohanna sa...

Sara: Vi har fått påfyllning från Disney Couture idag.

evelinn:Tack snälla! Vad roligt att höra :)

Kyssjohanna sa...

anonym: Försöker att få hem den :)Har du sett att vi fått in ett armband med en grodprins?

Lina: Visst är den fin? Skön passform dessutom :)

Anonym sa...

Hej!

SÅg ett jätte fint armband på hemsidan men såg att det stod att den inte fanns i lager. Artikelnummret på armbandet
är;25898745889 (den guldiga). Hur lång tid brukar det vanligtvis ta att få hem varan efter beställning?

Tack så länge..

Kyssjohanna sa...

anonym:Det armbandet finns i lager, du väljer färg, därefter ser du att det går att lägga i korgen.
Hör av dig om du har fler frågor.
Ha det bra!
/Carin

Anonym sa...

okej..den är verkligen ursnygg, men har inte råd med den nu! fast vill veeeerkligen ha den :(
är det det slutgiltiga priset??(låter som när jag är utomlands och försöker pruta) hej så länge...

Kyssjohanna sa...

anonym: Visst är den? Snygg nu i sommar. Sista priset :)

Anonym sa...

Ååå jag vill sååå gärna köpa en ljusblå kristallklocka!
men visade sig vara slut i lager:( får ni in fler??? anar inte hur länge jag letat...