måndag 7 juli 2008

Godagens

Idag har varit en effektiv dag, packat massor med beställningar, gjort nya beställningar till butiken, kompletterat bokföringen.

Nu har vi dessutom öppnat ett showroom i Göteborg (kanske blir det fler längre fram?) , öppet på lördagar. Tyvärr har skylten inte dykt upp än så ni får leta er fram till Vegagatan 54 om ni vill se våra smycken irl .)

Förutom nya kollektioner från våra befintliga märken är det nu klart att vi får in två nya märken i augusti. Känns mycket bra, passar in i vårt sortiment som handen i handsken.

Nu är det dags att bege sig hemåt, tillbaka imorgon.
kramar!
Carin

9 kommentarer:

Anonym sa...

det var länge sen ni skickade ut ett nyhetsbrev nu ... saknar dem!

kommer ni att få hem fler svarta Peace-armband från Dogeared?

Har ni några nuvarande rabattkoder?

Anonym sa...

Hej!

Undrar bara om ni kommer att få in några fler "klockjordgubbar"?
Skulle så gärna vilja ha den vita och det verkar som att den bara går att få tag på här hos er.

Tack på förhand!

Kyssjohanna sa...

emelie:Ja, det har rätt i, men imorgon kommer det ett nytt. Roligt att höra att dom är saknade :)
Peacearmbanden från Dogeared kom in i lager idag, finns i butiken.

anonym:Den är tyvärr slutsåld och har utgått ur sortimentet. Vi var ensamma om just den klockan så tyvärr kan jag inte hänvisa dig vidare.
Jag kan se på lagret om vi entuellt har något ex kvar men jag tror inte det. Återkommer i så fall.

kram till er!

Anonym sa...

Kommer ni att få in armbandet med en berlock där det stog: With you forever på, igen? :) Vi skulle så gärna vilja köpa ett varsitt, så fint var det!

Kyssjohanna sa...

emelie: Hej igen! Nyhetsbrevet kommer på torsdag (fel av mig sist :).

anonym: Jag hittade en vit jordgubbe på lagret, maila mig för mer info.
www.sofiaochelin.blogg.se: Jag skall höra med leverantören, återkom på fredag så har vi besked.

Ha det bra alla!
/Carin

Anonym sa...

Var det möjligt att få hem armbanden? :)

/sofia och elin

Kyssjohanna sa...

Sofia & Elin:
Ja, dom skall komma in i augusti, håll utkik!

Anonym sa...

Sofia&Elin
Kan du ngt datum på ett ungefär?

Kyssjohanna sa...

Sofia&Elin:Har inget datum tyvärr men inom veckor .)