torsdag 12 mars 2009

House of Harlow




Vi får massor med frågor angående House of Harlow.
Tänkte ge några svar här och hoppas att ni som undar får svar på era frågor.
Om ni har fler frågor, maila oss!

Vi kommer att få in fler smycken ur kollektionen, dom andra smyckerna som är på ingång var helt enkelt inte leveransklara så vi fick in del del av kollektionen till att börja med. Vi kommer bla att få in det vackra hårbandet Nicole har på sig.

Coctailringen Starburst, ja den kom och den gick, fortare än kvickt (rimmigt .)
Vi får snart påfyllning så fick du inte tag i en och vill ha en (rimmigt igen) så finns den snart i lager igen.

kram Carin

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
jag har en fråga, när får ni in fler ONE OF A KIND hamsa-armband i rött med guld hand?

Kyssjohanna sa...

Hej! Vi får in nya armband om ca 2 veckor, håll utkik .)

Anonym sa...

Vad kommer hårbandet att kosta =) Vill så gärna ha!

Kyssjohanna sa...

Elin:
Vi kommer nog få in två olika modeller, båda "femdelade" men väldigt olika priser. Dom är inte billiga .) Kommer kosta ca 1500:- och uppåt tror jag, har inte fått priserna än.

/Carin

sara sa...

det är så synd att jag vill ha de två som är dyrast, hehe! Jag som har köpstopp dessutom :(

Kyssjohanna sa...

Sara: Sånt är jobbigt .) Känner igen det där, man kan ju alltid önska sig... /Carin

tess sa...

hej, vet ni ungefär när ringarna kommer in igen? vill så jätte gärna ge bort en till min syster på hennes fodelsedag nämligen!