fredag 10 april 2009

Kyss Johanna

Nytt i butiken, ziparmband från Boudoir.

Äntligen påsk! Jag älskar jul & påskmaten, har redan varit på två påskmiddagar, blir en till imorgon, sen har man nog tröttnat.
Tog bort ett tidigare inlägg om vart namnet Kyss Johanna kommer från, det blev påpekat att det var för luddigt och det kan nog stämma .) Det är ju ingen privatblogg det här utan
Kyss Johannas blogg för sina kunder så jag lovar att vara mer tydlig i framtiden.
Så, en mer tydlig förklaring;
Namnet Johanna har alltid funnits i min släkt, det är ingen som heter Johanna men vissa av oss har det som andranamn etc. Det var vår farmor som förde in "Johanna" i familjen, passande nog älskade min farmor smycken.
"Kyss" kommer från sagan om prinsessan som kysser grodan. Så vi satte ihop det;
Kyss Johanna!
Glad Påsk!

6 kommentarer:

KATHRINE sa...

Hej Karin!
Kul att du också har blogg. Hittade dig via ida!
Hoppas att du mår bra!

HÄLSA HELA FAMILJEN

Kyssjohanna sa...

Hej Kathrine!
Åh, vad roligt att höra från dig!
Hur är det?

Det skall jag göra.
kram!!

KATHRINE sa...

Jag har beställt ett jättefint armband via din hemsida idag,längtar redan :) Kul att se att det har gått så bra för dig Karin!Maila mig gärna så kan vi skriva mera: kathrine_kinell@hotmail.com
KRAM!

Anonym sa...

Hej
Elsker din blog!
Jeg kommer fra Danmark, og har lige spottet lynlås-armbåndet.
Vil gerne høre hvad det koster, og om du muligvis kunne sende til Danmark.

Signe
signe2108@hotmail.com

Natalie sa...

Hej Johanna,

Jeg vil også gerne vide, om du sender til Danmark, og hvad lynlås armbåndene koster?

Venlig hilsen,
Natalie (natlundquist@gmail.com)

Kyssjohanna sa...

Natalie: Jag mailar dig!