torsdag 2 oktober 2008

Separationsångest


Vi är så glada över att så många tyckte om Servane Gaxotte. Vi blev själva förälskade i dom små dockorna när vi var i Paris.
Vi har gjort en förfrågan hos Servane Gaxotte om det even går att få tag i fler halsband (vi märkte att många vill ha en docka med änglavingar). Dom skulle se om det gick, chansen är 50/50 eftersom upplagan är limiterad. Vi får besked nästa vecka, återkommer då.

Vi har nästan svårt att skiljas från dom fina halsbanden, men vi är glada över att dom får nya "hem".


Idag har vi fått massor med nya fina smycken, påfyllning samt nyheter från Ettika, Dillon Rogers & Dogeared.

Ha en trevlig torsdag!
/Carin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det sötaste jag sett!

Kyssjohanna sa...

emma: Samma här .)
Trevlig helg!
/Carin

Unknown sa...

Åhh gud så söt!
Vill gärna veta när och om ni får in den. Jag undrar om ni har söta armband till barn som är ungefär 3-4 år?
Från en kund som var inne i er butik för ca 2 veckor sen och har förälskat sig i era smycken. Jag köpte tre sister armband och ett ängla armband vilket blev succé. Mina syskon älskade presenterna!
Tack och ha en bra dag!

Kyssjohanna sa...

Sara: Visst är dom .) Tror att vi får besked idag från Servane Gaxotte om/när vi får in fler.

Vad roligt att systrarna blev glada!

Jag meddelar på blggen så snart jag vet något om dockorna.
Ha en bra dag!
/Carin