fredag 23 januari 2009

Fredag

Sara (bild lånad från Finest)

Filippa & Emma (bild lånad från fashionway)

Var inne en sväng på http://www.fashionway.se/ och såg en bild på redaktören Emma, som är galet lik min lillasysters bästa vän Sara (som nyligen flyttat till San Francisco, saknar dig!)

Söta Filippa (som också är redaktör) träffade jag på ett bröllop förra våren, en otroligt gullig tjej som var så fin i en grön dröm från Marimekko.

Ikväll skall jag ut på stan och möta upp vänner för tapas, skall bli mysigt.
Trevlig helg!
kram Carin

2 kommentarer:

sandra michelle sa...

Hey! Tänkte kolla när ni får in Melody Eshani Matrix örhängen i guld igen?
För jag kommer garanterat köpa ett par då.

Kyssjohanna sa...

sandra michelle:
Dom skall vara på gång, men vi har väntat ett bra tag nu så jag kan inte säga exakt när dom kommer, håll utkik...
Trevlig helg!
MVH Carin