fredag 6 februari 2009

Håkan i mitt hjärta....


Älskar ju hundar och förra helgen var det äntligen dags att hämta hem min lilla hundvalp Håkan.
Kan inte beskriva paniken jag kände två dagar senare när mina luftrör snörpte åt sig och utslagen började dyka upp på armarna. Allergisk!

Helt otroligt ledsen fick jag inse att jag inte kan ha hund och har i veckan desperat letat efter en ny ägare till min lilla Håkan. Jag hittade henne, hon var fantastisk och jag vet att hon kommer ta hand om honom på bästa sätt. Saknar Håkan så det riktigt verker i hjärtat, men det blir bäst för både honom och mig.
Kan inte tipsa nog om att; Gå till doktorn och testa dig ordentligt (inte bara pricktest) innan du köper ett husdjur, det kan bespara dig stor hjärtesorg...

kram Carin

2 kommentarer:

milkis sa...

Åh vad söt... jag förstår verkligen din hjärtesorg! Allergi är det värsta som finns i dessa lägen...

Kyssjohanna sa...

Nat: Visst är han :) Så söt...
Håller med dig, allergi är det VÄRSTA man kan drabbas av när man älskar djur.
kram till dig.