tisdag 24 februari 2009

Idag är det jag & Adam

Adam vid sitt senaste besök, så oskyldig och söt innan han förstörde mitt jobb med att röra till alla papper...

Mamma ringde mig igår, hon frågade vad jag har för mig imorgon (idag) och jag sa som det var, två miljarder saker att göra, bokföringen skall in och så har jag en spännande sakis att göra på torsdag så mycket att förbereda...

Då förstod hon att jag nog inte kunna passa Adam ett par timmar när hon smiter in på bokrean men Adam har jag alltid tid för, den lilla godiskungen!

Sist han var på kontoret tog han en tugga i vår bokföring som jag dumt nog lagt på golvet för att sätta in i en pärm och drog ut den över golvet...
Hoppas han är mer väluppfostrad idag .)
Jag är ju allergisk mot hundar men ett par timmar går bra...

Inga kommentarer: