torsdag 12 februari 2009

Semla







Sitter och väntar på tre leveranser, dom skulle varit här imorse men fortfarande inte dykt upp.
Jag är så sugen på en semla, vågar man springa iväg en stund?

Tror ni dom väntar om jag skriver en lapp om att jag har sprungit iväg och köpt en semla och att jag bjuder på en om dom väntar?

Idag har det kommit in mycket fint i butiken, och mer kommer...
Nyheter från LA Sthlm, Erica Weiner och nya Tanja Malo!

Tanja gör helt otroligt fina smycken, helt gjorda för hand. Världens gulligaste tjej dessutom.
Jag tar chansen, måste ha en semla!
kram Carin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mer semlor åt folket!

Kyssjohanna sa...

Haha, håller med! Jag har nog ätit väl många semlor...Har aldrig gillat det innan men i år har jag "upptäckt" semlan och ätit väldigt många...

Anonym sa...

Du e alldeles för söt, carin!!
// Lisette

Kyssjohanna sa...

Lisette:Den som sa det var det!
Sötgumma, hoppas allt är bra med dig! kram kram