tisdag 17 februari 2009

Det var en sån dag igår...



Gårdagen var en s.k fuldag.
Det började med att jag försov mig rejält och jag visste att jag hade möten inbokade. Det var ett möte jag inte kunde vara sen till för första gången vi skulle ha vårt möte försov jag mig, han stod utanför kontoret när jag fortfarande låg och sov...(Brukar faktist inte försova mig, det är var dubbel otur).
Slängde på mig en t-shirt och ett par leggings, hann inte hoppa in i duschen och sprang iväg.
Väl framme på jobbet såg jag att Britta hade kommit och tänkte att om han redan dykt upp så håller hon ställningarna. Lättad såg jag att mötet var framskjutet, tack och lov.

Hade inte hunnit äta frukost och en snälling hade lämnat två semlor till mig & Britta, börjar bli väldigt trött på semlor nu...
I.a.f hade ju inte ätit och även om det var tidigt så slängde jag i mig den där semlan, då knackar det på dörren.
-Äntligen säger jag till Britta, det är Disneyleveransen som vi väntat så länge på och sliter upp dörren.
Utanför står en väldigt stylish tjej.
-Hej, det är från Julie Sandlau, vi hade ett möte?
(Herregud, var det idag, helvirrigt, glömt allt i alla hast att komma i tid till jobbet).
Såg att hon tittade lite på min tröja, då ser jag att allt florsocker från min semla ligger i ett mönster över mina kläder, hade ju precis svalt den.

Så där står jag med en ursnygg danska i mina leggins & t-shirt med florsocker över hela kläderna och toppen på det inget smink & en frisyr som inte kan beskrivas som annat än en katastrof...
Fuldag räker inte för att beskriva hur jag såg ut igår, det där florsockret gick ju inte bort...

Imorgon är en annan dag & inga fler semlor för mig. Nu väntar jag på våffeldagen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah underbar bild!

Kyssjohanna sa...

D:Visst var den rolig! Illustrerar min dåliga hårdag.)

KATHRINE sa...

hahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhaha