fredag 8 maj 2009

Mors dag

Super maman Servane Gaxotte 1595:-
Mom halsband från Dogeared 699:-

Nr. 1 Mom armband 245:-
Äntligen helg!
Skall bli underbart att vara lite ledig.
Vi får många frågor just nu angående House of Harlow, det kommer påfyllning samt en hel del nyheter inom en månad, så håll utkik på hemsidan...

Sista helgen i maj är det mors dag, vi har massor med söta smycken att ge mamma
Ett par tips i olika prisklasser, budget, mellan & lyx. Vi har många fler på hemsidan fr. 160:-

Trevlig helg!

7 kommentarer:

Marina sa...

Hej, undrar om det är tjock kedja på "Halsband med "handcuff", pistol och kula". Men en är väl inte så tjock så det blir killhalsband?

Tack / Marina

Kyssjohanna sa...

Hej Marina!
Det är en lagom kedja.
Inte så grov att det blir killhalsband :)

- Hanna sa...

Hej! Jag undrar bara vilka dagar och tider butiken är öppen?

Natalie sa...

Hej. jag undrar om det kommer en påfyllning av Disney Couture snart, och om de smycken som inte finns i lager fylls på med nya? skulle nämligen beställa ett armand, men vet inte om jag ska vänte eller beställa en annan färg...

Kyssjohanna sa...

Hanna:
Showroomet är numera tillgängligt mån-fre. Vi har inte öppet som en vanlig butik utan man får knacka på .) Välkommen!

Natalie: Det gör det, vad var du var ute efter? Inte omöjligt att vi har något extra ex i lager...

Natalie sa...

jag ville beställa ett Tingelingarmand i rosa, men jag har redan mejlat er om det efter att jag var inne och läst under "köpvillkor"

Kyssjohanna sa...

Hej igen Natalie!
Toppen .)