måndag 25 maj 2009

Uppdatering!


Hoppas alla fina läsare haft en trevlig helg! Själv har jag njutit av solen, ätit god mat, träffat vänner, firat min kusin Lisa som fyllde 25, firat mina vännner som bytte ringar i Danmark i helgen, umgåtts med familjen, hunnit med mycket helt enkelt .)
Nu är det mycket smycken på ingång, Brazilets, House of Harlow, LA Sthlm skall dyka upp inom kort. Jag håller tummarna för att House of Harlow skickar med hårsmyckerna den här gången, det var inte säkert att dom skulle finnas i lager...

Skulle också vilja tacka alla som lämnat en kommentar här på bloggen, det är roligt att veta att ni läser och att ni frågar på, fortsätt gärna med det!

4 kommentarer:

Haylin sa...

exakt hur kort är "inom kort"? :)

Kyssjohanna sa...

Haylin: La Sthlm & Brazilets var väldigt kort för dom kom idag :) House of Harlow skall skickas från USA denna vecka så det borde finnas i lager "inom kort" det beror lite på posten och på hur snabbt dom hinner få iväg smyckerna. Ha en trevlig kväll!

Louise sa...

å vad kul jag har längtat efter house of harlow smyckerna :D

Kyssjohanna sa...

Louise: Vi med :)